Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 0.5 Wydajność(l/h): 140 Długość pompy (mm): 124 Długość korpusu (mm): 80 Średnica korpusu (mm): 43
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 0.5 Wydajność(l/h): 140 Długość pompy (mm): 124 Długość korpusu (mm): 80 Średnica korpusu (mm): 43
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 0.5 Wydajność(l/h): 270 Długość pompy (mm): 135 Długość korpusu (mm): 103 Średnica korpusu (mm): 43
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 0.5 Wydajność(l/h): 95 Długość pompy (mm): 136 Długość korpusu (mm): 91 Średnica korpusu (mm): 43
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 3.0 Wydajność(l/h): 90 Długość pompy (mm): 156 Długość korpusu (mm): 95 Średnica korpusu (mm): 43
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 3.0 Wydajność(l/h): 95 Długość pompy (mm): 156 Długość korpusu (mm): 97 Średnica korpusu (mm): 43
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 3.0 Wydajność(l/h): 130 Długość pompy (mm): 122 Długość korpusu (mm): 78 Średnica korpusu (mm): 42
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 3.0 Wydajność(l/h): 90 Długość pompy (mm): 122 Długość korpusu (mm): 78 Średnica korpusu (mm): 42
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 3.5 Wydajność(l/h): 100 Długość pompy (mm): 126 Długość korpusu (mm): 80 Średnica korpusu (mm): 39
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 3.5 Wydajność(l/h): 120 Długość pompy (mm): 141 Długość korpusu (mm): 98 Średnica korpusu (mm): 43
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 3.5 Wydajność(l/h): 95 Długość pompy (mm): 122 Długość korpusu (mm): 78 Średnica korpusu (mm): 42
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 3.5 Wydajność(l/h): 100 Długość pompy (mm): 126 Długość korpusu (mm): 80 Średnica korpusu (mm): 39
Elektryczna pompa paliwa zewnętrzna. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 1.5 Wydajność(l/h): 100 Długość pompy (mm): 210 Długość korpusu (mm): 113 Średnica korpusu (mm): 52
Elektryczna pompa paliwa zewnętrzna. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy. Dane techniczne: Ciśnienie (bar): 5.0 Wydajność(l/h): 110 Długość pompy (mm): 196 Długość korpusu (mm): 155 Średnica korpusu (mm): 44
TEC-2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych i efektywnych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Produkt nadaje się do wszystkich silników benzynowych i Diesla, z lub bez filtra cząstek stałych (DPF/FAP).
TEC 2000 Engine Flush myje silnik, a TEC 2000 Fuel System Cleaner wyczyści układ paliwowy, w tym wtryskiwacze benzynowe oraz usunie wodę z paliwa. W skład zestawu wchodzi również TEC 2000 Oil Booster, który poprawia właściwości oleju, redukując jednocześnie jego zużycie.
Zestaw przeznaczony do czyszczenia wnętrza silnika benzynowego. W skład zestawu wchodzą: 1) Engine Flush - płukanka do silnika 2) Fuel System Cleaner - dodatek do paliwa
Zestaw do Diesla TEC 2000 Engine Flush i Diesiel System Cleaner to absolutna podstawa pielęgnacji silników napędzanych olejem napędowym. Polecany do użytku w profesjonalnych serwisach samochodowych, a także w warunkach domowych.
TEC-2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych i efektywnych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Produkt nadaje się do wszystkich silników benzynowych i Diesla, z lub bez filtra cząstek stałych (DPF/FAP).
Zestaw został stworzony z myślą o wydajnej wymianie oleju. Dzięki niemu zadbasz o dobrą kondycję jednostki napędowej w swoim samochodzie i motocyklu. Za pomocą preparatów z jednej strony dokładnie pozbędziesz się zanieczyszczeń gromadzących się w rowkach pierścieni tłokowych, a z drugiej poprawisz właściwości oleju silnikowego.
Preparat poprawia spalanie paliwa oraz wymiernie zmniejsza ilość charakterystycznego czarnego dymu wydobywającego się z układu wydechowego. Czyści wtryskiwacze oraz dysze wtryskiwaczy, przez co znacząco poprawia atomizację oraz strumień wtryskiwanego paliwa.
TEC-2000 Oil Booster to preparat przeznaczony do stabilizowania lepkości oleju silnikowego dedykowany do wszystkich silników benzynowych i Diesla. Pomaga zmniejszyć zużycie oleju, spalanie oleju oraz skład spalin.
Oczyszcza wtryskiwacze i dysze wtryskiwaczy, poprawiając rozpylanie (atomizację) oraz wielkość i kształt strumienia wtryskiwanego paliwa. Regularne używanie preparatu (2 lub więcej razy w roku) pozwala zredukować lub wykluczyć zbieranie się wilgoci wokół wtryskiwaczy, zapewnia czystość w cylindrach oraz zapobiega częściowemu blokowaniu wtryskiwaczy.
Preparat poprawia spalanie paliwa oraz wymiernie zmniejsza ilość charakterystycznego czarnego dymu wydobywającego się z układu wydechowego. Czyści wtryskiwacze oraz dysze wtryskiwaczy, przez co znacząco poprawia atomizację oraz strumień wtryskiwanego paliwa.