DIESEL WEWNĄTRZ ZBIORNIKA

Pompa paliwa jest głównym elementem tłoczącym paliwo ze zbiornika w kierunku silnika z zachowaniem odpowiednich parametrów: ilości i ciśnienia. Objawami zużycia się pompy paliwa są szarpania podczas jazdy, zbyt mała moc silnika, a finalnie problemy z uruchomieniem samochodu.

Producenci pomp szacują ich żywotność na 200 - 300 tys. km, ale zdarzaj...

Pompa paliwa jest głównym elementem tłoczącym paliwo ze zbiornika w kierunku silnika z zachowaniem odpowiednich parametrów: ilości i ciśnienia. Objawami zużycia się pompy paliwa są szarpania podczas jazdy, zbyt mała moc silnika, a finalnie problemy z uruchomieniem samochodu.

Producenci pomp szacują ich żywotność na 200 - 300 tys. km, ale zdarzają się sytuacje, które skracają ich trwałość. Do takich sytuacji należy niewłaściwa eksploatacja, tankowanie paliwa niskiej jakości, zużycie się sitka lub filtra działającego w układzie paliwowym. Prawidłowy dobór elementów oraz rygorystyczne stosowanie się do zaleceń producenta zapewnią długą pracę pompy paliwa.

Podczas doboru pompy należy zwrócić uwagę na jej budowę zewnętrzną oraz parametry techniczne. Dla ułatwienia wyszukiwania, każda pompa została opisana wartością ciśnienia. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy, aby uniknąć szybkiego zużycia się nowej części. Należy także sprawdzić stan sitka lub filtra. Podczas montażu należy zachować czystość wszystkich elementów zespołu paliwowego i środowiska pracy.

Nie należy stosować pomp paliwa przeznaczonych do benzyny w samochodach na olej napędowy!

Wszystkie elektryczne pompy paliwa w naszym sklepie charakteryzują się wysoką trwałością i jakością tworzyw, z których powstały. Firmy, których jesteśmy dystrybutorami, są najlepszymi dostawcami części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych na rynku polskim i światowym.

Więcej o pompach paliwa w BAZIE WIEDZY

Więcej

DIESEL WEWNĄTRZ ZBIORNIKA Jest 16 produktów.

Pokazuje 1 - 16 z 16 elementów
Pokazuje 1 - 16 z 16 elementów