DYNA VIEW EVO2


DynaView Evo2

Zestaw składa się z dwóch różnych reflektorów dodatkowych (dla lewej i prawej strony), mających po 90 mm średnicy, oraz elektronicznej jednostki sterującej, ukrytej bezpiecznie w komorze silnikowej. Odbłyśniki są zaprojektowane komputerowo - typ FF (swobodne pola), opracowane specjalnie dla szerokiego oświetlenia powierzchni w bok ...


DynaView Evo2

Zestaw składa się z dwóch różnych reflektorów dodatkowych (dla lewej i prawej strony), mających po 90 mm średnicy, oraz elektronicznej jednostki sterującej, ukrytej bezpiecznie w komorze silnikowej. Odbłyśniki są zaprojektowane komputerowo - typ FF (swobodne pola), opracowane specjalnie dla szerokiego oświetlenia powierzchni w bok od przedniego pasa samochodu. Światło wytwarzają bardzo silne halogenowe żarówki H7. Po włączeniu świateł mijania lampy zakrętowe zostają aktywowane bez opóźnienia po uruchomieniu kierunkowskazu, lub automatycznie podczas jazdy po łuku przy prędkościach do 40 km/h odpowiednio lewe w lewym łuku lub prawe w prawym łuku. Podczas jazdy po krętej drodze czujnik przyspieszeń kątowych mierzy prędkość kątową pojazdu i dostarcza impulsy aktywujące. Po zakończeniu łuku światło jest łagodnie wyciemniane. Reflektory te mają również funkcje dodatkowych świateł przeciwmgłowych.
Nr kat. 1N0009295801

Zastosowania

Dodatkowe lampy zakrętowe do uniwersalnej instalacji w sieci 12V.

Cechy i zalety produktu

Pierwszy akcesoryjny system doświetlania zakrętów na świecie. 06 kwietnia 2005 weszła w życie w Europie nowa regulacja ECE 119. Regulacja ta opisuje dopuszczalność dodatkowych świateł zakrętowych połączonych ze światłami mijania. System DynaView Evo2 przetestowano zgodnie z regulacją 119 (światła zakrętowe) i ECE 19 (światła przeciwmgłowe). Dodatkowe światła zakrętowe są dopuszczone w połączeniu ze światłami mijania. Reflektory systemu doświetlania zakrętów świecą po lewej lub prawej stronie w głąb zakrętu w zależności od przebiegu drogi. Dodatkowe światło zakrętowe włącza się po włączeniu kierunkowskazu lub automatycznie poprzez niezależną elektroniczną funkcję podczas pokonywania zakrętu. Regulacja ECE dopuszcza działanie dodatkowych lamp zakrętowych do prędkości 40 km/h. Ponadto dodatkowe światło zakrętowe aktywowane jest, gdy samochód się cofa. Wówczas włączają się obie lampy, oświetlając pobocza wokół auta. Światło zakrętowe włącza się natychmiast, ale wygaszane jest stopniowo. Lampy te są homologowane także jako lampy przeciwmgłowe, wtedy obie są włączane oddzielnie przełącznikiem. Asymetryczna komora odbłyśnikowa z wysokiej jakości żarówką H7 dla lewego lub prawego światła zakrętowego podczas jazdy po krętej drodze. Inteligentna technologia IntelliBeam.: intellibeam.: technologia> Czujnik przyspieszeń kątowych permanentnie mierzy przyspieszenie boczne działające na samochód. Kiedy ruch boczny sygnalizuje jazdę po łuku, czujnik włącza odpowiednią lampę zakrętową. Dla zapewnienia łagodnego przejścia do jazdy na wprost, wyłączanie lampy odbywa się stopniowo, przez wygaszanie. Niezależne od systemów GPS. Szyba z prawdziwego szkła. Zabezpieczone przed wodą i kurzem. W zestawie profesjonalne okablowanie.
Różne systemy mocowania dla szerokiej palety możliwych instalacji.

Homologacja

DynaView Evo2 ma homologację ECE i SAE. Nie ma konieczności homologowania podczas instalacji ani wpisywania w kartę wozu.

Zestaw

Kompletny zestaw lamp DynaView Evo2 składa się z:
  • dwóch reflektorów (lewego i prawego)
  • dwóch wysokiej jakości żarówek H7
  • sterownika IntelliBeam
  • profesjonalnego okablowania
  • uchwytów i materiałów do mocowania
  • instrukcji instalacyjnej
  • zaświadczenia o homologacji (z notą prawną i informacjami homologacyjnymi)
Więcej

DYNA VIEW EVO2 W tej kategorii nie ma produktów.