TEC0010
Nowy produkt
TEC 2000 Engine Flush myje silnik, a TEC 2000 Fuel System Cleaner wyczyści układ paliwowy, w tym wtryskiwacze benzynowe oraz usunie wodę z paliwa. W skład zestawu wchodzi również TEC 2000 Oil Booster, który poprawia właściwości oleju, redukując jednocześnie jego zużycie.
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
TEC-2000 Engine Flush + Fuel System Cleaner + Oil Booster - Zestaw do czyszczenia silników benzynowych
TEC 2000 Engine Flush myje silnik, a TEC 2000 Fuel System Cleaner wyczyści układ paliwowy, w tym wtryskiwacze benzynowe oraz usunie wodę z paliwa. W skład zestawu wchodzi również TEC 2000 Oil Booster, który poprawia właściwości oleju, redukując jednocześnie jego zużycie.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Świetny zestaw do zadbania o dobrą kondycję Twojego silnika. TEC 2000 Engine Flush myje silnik, a TEC 2000 Fuel System Cleaner wyczyści układ paliwowy, w tym wtryskiwacze benzynowe oraz usunie wodę z paliwa. W skład zestawu wchodzi również TEC 2000 Oil Booster, który poprawia właściwości oleju, redukując jednocześnie jego zużycie.
Uznawany jest za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Opiera się na wyjątkowej kompozycji rozpuszczalników i bardzo wydajnych preparatów o właściwościach smarnych, które nie tylko czyszczą, ale również eliminują hałas z hydraulicznych popychaczy zaworów, poprawiają sprawność silnika, a także pomagają utrzymać czystość i sprawność nowego oleju silnikowego.
Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.
Funkcje i zalety Engine Flush:
Sposób działania Engine Flush:
Dzięki temu, że dociera do rowków pierścieniowych tłoków i pierścieni tłokowych usuwa z nich nagar i sadzę przez co pozwala im ponownie pracować wydajnie. Czyste pierścienie, to z kolei wyższa kompresja – często aż dwukrotnie. Poprawia szczelność pierścieni tłokowych i drastyczne zmniejsza zużycia oleju.
TEC pozwala pozbyć się z układu całego zużytego oleju, dzięki czemu nowy olej nie miesza się ze starymi zanieczyszczeniami. Przy regularnym stosowaniu preparatu można wyeliminować na trwałe czarny osad. TEC-2000 Engine Flush daje trwały efekt, jednak zaleca się, aby stosować go regularnie (co najmniej raz w roku) zapewni to utrzymanie silnika samochodu w fabrycznej czystości i poprawi jego wydajność.
Sposób użycia Engine Flush:
TEC-2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju. Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.
W wypadku, gdy w silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.
Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.
Fuel System Cleaner to najwyższej jakości wielofunkcyjny dodatek do paliwa, do silników benzynowych.
Składniki aktywne zawarte w preparacie pomagają wydłużyć żywotność pompy paliwa oraz zmniejszają skutki złej smarności paliw o niskiej zawartości siarki. Skład i właściwości smarne zawarte w produkcie zmniejszają zużycie tłoków, pierścieni oraz wtryskiwaczy. Preparat zawiera silne rozpuszczalniki oraz środki czyszczące dysze wtryskiwaczy, co z kolei poprawia ostateczny kształt wtryskiwanego paliwa, a to wpływa na poprawę procesu spalania. Nie zawiera metali.
Funkcje i zalety Fuel System Cleaner:
Sposób działania Fuel System Cleaner:
Preparat wiąże wodę i pozwala pozbyć się jej z całego systemu paliwowego pojazdu, na który składają się instalacja zasilająca, przewody paliwowe, filtr oraz zbiornik paliwa.
Wynik poprawia się gdy TEC-2000 System Cleaner stosowany jest w połączeniu z TEC-2000 Engine Flush.
Sposób użycia Fuel System Cleaner:
TEC-2000 Fuel System Cleaner wystarczy wlać do zbiornika paliwa. Zaleca się żeby zbiornik był pełny. Pojazd może działać na czystym, nierozcieńczonym produkcie.
W przypadku zabrudzenia preparatem powierzchni lakierowanych, natychmiast spłucz je wodą. W przypadku podejrzenia zablokowania lub częściowego zablokowania wtryskiwaczy użyj preparatu TEC-2000 Fuel Injection Cleaner wykorzystując narzędzie Flo-Tec w celu jak najbardziej efektywnej metody aplikacji.
Operację należy powtórzyć dwa razy w roku.
Ten preparat przeznaczony do stabilizowania lepkości oleju silnikowego dedykowany do wszystkich silników benzynowych i Diesla. Pomaga zmniejszyć zużycie oleju, spalanie oleju oraz skład spalin. Neutralizuje również wpływ szkodliwych kwasów w skrzyni korbowej, które są główną przyczyną zużycia silnika. Jest jednym z niewielu produktów tego typu dostępnych na rynku, który wykorzystuje dodatki o tak wysokich parametrach. Zastosowane w produkcie składniki są takie same jak w olejach najwyższej klasy API (American Petroleum Institute) „SJ” (i „CD” dla silników Diesla).
Specyfikacja składników TEC-2000 Oil Booster spełnia lub przekracza wymagania dotyczące Europejskiej normy CCMC.
Funkcje i zalety Oil Booster:
Preparat jest w pełni mieszalny z olejami zalecanymi przez takich producentów jak: GM, Ford, Chrysler, Opel, Vauxhall, Rolls Royce, BMW, VW (502.00 503.01 504.00 505.00 506.00506.01), Fiat, Porsche, Mercedes (236.5), Peugeot, Renault, Citroen, Mazda, Isuzu, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Proton, Toyota, Alfa Romeo, Ferrari, Volvo.
Działanie:
Doskonale sprawdza się w utrzymaniu ciśnienia oleju w starszych pojazdach i zawiera dodatki zapobiegające zużyciu, które chronią nawet starsze silniki przed dalszą degradacją. Jego unikalny aktywny składnik – anti-wear, zapobiega utlenianiu oleju i jego „twardnieniu”, co oznacza, że nawet w ekstremalnych warunkach olej zachowuje swoje właściwości, dociera do wszystkich elementów ruchomych silnika dając pełną ochronę w okresie pomiędzy wymianami oleju. Dodatkowo przyczynia się do znacznego wyciszenia silnika przy zimnym starcie, zwłaszcza w silnikach wyposażonych w hydrauliczne popychacze zaworów.
Sposób użycia:
Przed dodaniem preparatu należy rozgrzać silnik do temperatury roboczej. Następnie silnik powinien być wyłączony a TEC-2000 Oil Booster dodany do silnika jak zwykły olej silnikowy. Oil Booster należy dodać do czystego oleju w czasie okresowej wymiany, lub bezpośrednio po jego wymianie. Korzystne jest, aby silnik był już po pierwszym uruchomieniu. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na wolnych obrotach przez 5 minut.
*Oil Booster powinien stanowić 5-9% objętości oleju. Aby w pełni wykorzystać właściwości produktu, najlepiej przed dodaniem preparatu użyć TEC-2000 Engine Flush.
Jedna puszka 375 ml Oil Booster wystarcza na pełne 4 litry oleju silnikowego.