MM350203061500
Nowy produkt
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmanżanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Polecamy szczególnie alergikom i astmatykom - dzięki czystemu powietrzu mogą swobodnie oddychać podczas prowadzenia pojazdu lub zajmując miejsce pasażera.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstepnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roslin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, kt&oa
5 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Filtr kabinowy BCF150 Citroën Xsara Picasso
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmanżanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Polecamy szczególnie alergikom i astmatykom - dzięki czystemu powietrzu mogą swobodnie oddychać podczas prowadzenia pojazdu lub zajmując miejsce pasażera.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstepnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roslin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, kt&oa
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmnażanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstępnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roślin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, który dba o utrzymanie optymalnego kształtu i stabilizację filtra.
Jest przystosowany do pracy w temperaturach od -40 do +85 stopni C.
Kiedy wymienić filtr kabinowy?
- Regularna wymiana filtra co 10 000 - 15 000 km,
- raz w roku,
- zgodnie ze specyfikacją producenta,
- lub gdy są oznaki zapchania, np. zaparowane szyby
Dlaczego trzeba wymieniać filtry kabinowe?
Zapchany filtr kabinowy:
- zmniejsza dostęp świeżego powietrza do kabiny pojazdu - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietyrzem,
- zwiększa stężenie zanieczyszczeń w kabinie - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietrzem,
- powoduje parowanie szyb - na szyby nie jest pompowane powietrze w dostatecznej ilości,
- zmniejsza efektywność działania klimatyzacji - klimatyzacja schładza powietrze pompowane do wnętrza pojazdu a zapchany filtr blokuje jego przepływ,
- powoduje przegrzanie elementów elektronicznych dmuchawy - narażając na wysokie koszty naprawy,
- śmierdzi - rozwijają się na nim bakterie które są powodem nieprzyjemnych zapachów.
Polecamy
Prosimy pamiętać, że w samochodach z klimatyzacją warto jest wraz z wymianą filtra odkazić klimatyzację. Dzięki temu oczyszczone zostaną kanały wentylacyjne z rozwiniętych bakterii i grzybów i zapewne czyste powietrze. Polecamy bardzo skuteczny środek do samodzielnego zastosowania: kliknij tutaj
Zastosowanie:
- Citroën Xsara Picasso (N68) 1.6 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/12/1999 ->
- Citroën Xsara Picasso (N68) 1.8 16V nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/02/2000 ->
- Citroën Xsara Picasso (N68) 2.0 HDi nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/12/1999 ->
- Citroën Xsara Picasso (N68) 1.6 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/12/1999 ->
Wymiary (mm):
- Długość (L) 255
- Szerokość (W) 200
- Grubość (H) 28,5
Producent: Magneti Marelli
Symbol: 350203061500
Nr. użytkowy: BCF150
Nr. O.E.: 6447FF
Nr. EAN: 8001063068626