MM350203061580
Nowy produkt
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmanżanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Polecamy szczególnie alergikom i astmatykom - dzięki czystemu powietrzu mogą swobodnie oddychać podczas prowadzenia pojazdu lub zajmując miejsce pasażera.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstepnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roslin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, kt&oa
5 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Filtr kabinowy BCF158 Mercedes Vito, Classe V
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmanżanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Polecamy szczególnie alergikom i astmatykom - dzięki czystemu powietrzu mogą swobodnie oddychać podczas prowadzenia pojazdu lub zajmując miejsce pasażera.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstepnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roslin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, kt&oa
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmnażanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstępnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roślin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, który dba o utrzymanie optymalnego kształtu i stabilizację filtra.
Jest przystosowany do pracy w temperaturach od -40 do +85 stopni C.
Kiedy wymienić filtr kabinowy?
- Regularna wymiana filtra co 10 000 - 15 000 km,
- raz w roku,
- zgodnie ze specyfikacją producenta,
- lub gdy są oznaki zapchania, np. zaparowane szyby
Dlaczego trzeba wymieniać filtry kabinowe?
Zapchany filtr kabinowy:
- zmniejsza dostęp świeżego powietrza do kabiny pojazdu - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietyrzem,
- zwiększa stężenie zanieczyszczeń w kabinie - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietrzem,
- powoduje parowanie szyb - na szyby nie jest pompowane powietrze w dostatecznej ilości,
- zmniejsza efektywność działania klimatyzacji - klimatyzacja schładza powietrze pompowane do wnętrza pojazdu a zapchany filtr blokuje jego przepływ,
- powoduje przegrzanie elementów elektronicznych dmuchawy - narażając na wysokie koszty naprawy,
- śmierdzi - rozwijają się na nim bakterie które są powodem nieprzyjemnych zapachów.
Polecamy
Prosimy pamiętać, że w samochodach z klimatyzacją warto jest wraz z wymianą filtra odkazić klimatyzację. Dzięki temu oczyszczone zostaną kanały wentylacyjne z rozwiniętych bakterii i grzybów i zapewne czyste powietrze. Polecamy bardzo skuteczny środek do samodzielnego zastosowania: kliknij tutaj
Zastosowanie:
- Mercedes-Benz Vito Autobus (638) 108 D 2.3 (638.164) Autobus 01/02/1996 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Autobus (638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 01/02/1996 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Autobus (638) 113 2.0 (638.114, 638.194) Autobus 01/02/1996 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Classe V (638/2) V 230 TD (638.274) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/09/1996 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Classe V (638/2) V 230 (638.234, 638.294) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/10/1996 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Autobus (638) 114 2.3 (638.134, 638.194) Autobus 01/12/1996 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Classe V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/08/1997 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Classe V (638/2) V 200 (638.214, 638.294) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/02/1997 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Furgonato (638) 108 D 2.3 (638.064) nadwozie pełne 01/03/1997 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Furgonato (638) 110 D 2.3 (638.074) nadwozie pełne 01/03/1997 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Furgonato (638) 113 2.0 (638.014, 638.094) nadwozie pełne 01/03/1997 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Furgonato (638) 114 2.3 (638.034, 638.094) nadwozie pełne 01/03/1997 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Classe V (638/2) V 200 CDI (638.294) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/03/1999 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Classe V (638/2) V 220 CDI (638.294) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/03/1999 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Autobus (638) 108 CDI 2.2 (638.194) Autobus 01/03/1999 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Autobus (638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 01/03/1999 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Autobus (638) 112 CDI 2.2 (638.194) Autobus 01/03/1999 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Furgonato (638) 108 CDI 2.2 (638.094) nadwozie pełne 01/03/1999 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Furgonato (638) 110 CDI 2.2 (638.094) nadwozie pełne 01/03/1999 -> 31/07/2003
- Mercedes-Benz Vito Furgonato (638) 112 CDI 2.2 (638.094) nadwozie pełne 01/03/1999 -> 31/07/2003
Wymiary (mm):
- Długość (L) 201
- Szerokość (W) 357
- Grubość (H) 28
Producent: Magneti Marelli
Symbol: 350203061580
Nr. użytkowy: BCF158
Nr. O.E.: 6388350047
Nr. EAN: 8001063067339