MM350203061850
Nowy produkt
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmanżanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Polecamy szczególnie alergikom i astmatykom - dzięki czystemu powietrzu mogą swobodnie oddychać podczas prowadzenia pojazdu lub zajmując miejsce pasażera.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstepnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roslin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, kt&oa
5 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Filtr kabinowy BCF185 Citroën C8 Fiat Scudo, Ulysse Lancia Phedra Peugeot 807
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmanżanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Polecamy szczególnie alergikom i astmatykom - dzięki czystemu powietrzu mogą swobodnie oddychać podczas prowadzenia pojazdu lub zajmując miejsce pasażera.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstepnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roslin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, kt&oa
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmnażanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstępnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roślin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, który dba o utrzymanie optymalnego kształtu i stabilizację filtra.
Jest przystosowany do pracy w temperaturach od -40 do +85 stopni C.
Kiedy wymienić filtr kabinowy?
- Regularna wymiana filtra co 10 000 - 15 000 km,
- raz w roku,
- zgodnie ze specyfikacją producenta,
- lub gdy są oznaki zapchania, np. zaparowane szyby
Dlaczego trzeba wymieniać filtry kabinowe?
Zapchany filtr kabinowy:
- zmniejsza dostęp świeżego powietrza do kabiny pojazdu - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietyrzem,
- zwiększa stężenie zanieczyszczeń w kabinie - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietrzem,
- powoduje parowanie szyb - na szyby nie jest pompowane powietrze w dostatecznej ilości,
- zmniejsza efektywność działania klimatyzacji - klimatyzacja schładza powietrze pompowane do wnętrza pojazdu a zapchany filtr blokuje jego przepływ,
- powoduje przegrzanie elementów elektronicznych dmuchawy - narażając na wysokie koszty naprawy,
- śmierdzi - rozwijają się na nim bakterie które są powodem nieprzyjemnych zapachów.
Polecamy
Prosimy pamiętać, że w samochodach z klimatyzacją warto jest wraz z wymianą filtra odkazić klimatyzację. Dzięki temu oczyszczone zostaną kanały wentylacyjne z rozwiniętych bakterii i grzybów i zapewne czyste powietrze. Polecamy bardzo skuteczny środek do samodzielnego zastosowania: kliknij tutaj
Zastosowanie:
- Citroën C8 (Ea_, Eb_) 2.0 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/07/2002 ->
- Citroën C8 (Ea_, Eb_) 2.2 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/07/2002 ->
- Citroën C8 (Ea_, Eb_) 3.0 V6 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/07/2002 ->
- Citroën C8 (Ea_, Eb_) 2.0 HDi nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/07/2002 ->
- Citroën C8 (Ea_, Eb_) 2.2 HDi nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/07/2002 ->
- Fiat Scudo Combinato (220P) 1.9 TD kombi 01/02/1996 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Combinato (220P) 1.6 kombi 01/02/1996 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Furgonato (220L) 1.9 TD nadwozie pełne 01/02/1998 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Furgonato (220L) 1.6 nadwozie pełne 01/02/1996 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Furgonato (220L) 1.9 D nadwozie pełne 01/02/1996 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Combinato (220P) 1.9 TD Eco kombi 01/02/1996 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Furgonato (220L) 1.9 TD nadwozie pełne 01/02/1996 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Combinato (220P) 1.9 D kombi 01/04/1998 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Combinato (220P) 2.0 JTD kombi 01/12/1999 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Furgonato (220L) 2.0 JTD nadwozie pełne 01/12/1999 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Combinato (220P) 2.0 16V kombi 01/06/2000 -> 31/12/2006
- Fiat Scudo Furgonato (220L) 1.9 D nadwozie pełne 01/04/1998 -> 31/12/2006
- Fiat Ulysse (179Ax) 2.0 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/08/2002 -> 30/06/2011
- Fiat Ulysse (179Ax) 3.0 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/08/2002 -> 30/06/2011
- Fiat Ulysse (179Ax) 2.0 JTD nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/08/2002 -> 31/08/2006
- Fiat Ulysse (179Ax) 2.2 JTD nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/08/2002 -> 31/08/2006
- Fiat Scudo Furgonato (220L) 2.0 nadwozie pełne 01/05/2000 -> 31/12/2006
- Fiat Ulysse (179Ax) 2.0 JTD nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/05/2003 -> 31/08/2006
- Fiat Scudo Furgonato (220L) 2.0 JTD nadwozie pełne 01/12/2002 -> 31/12/2006
- Lancia Phedra (179) 2.0 (179AXA11) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/09/2002 -> 30/11/2010
- Lancia Phedra (179) 3.0 V6 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/09/2002 -> 30/11/2010
- Lancia Phedra (179) 2.0 JTD (179AXB1A) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/09/2002 -> 30/11/2010
- Lancia Phedra (179) 2.2 JTD (179AXC1A) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/09/2002 -> 30/11/2010
- Lancia Phedra (179) 2.0 JTD nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/07/2003 -> 30/11/2010
- Peugeot 807 (E) 2.0 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/06/2002 ->
- Peugeot 807 (E) 2.2 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/06/2002 ->
- Peugeot 807 (E) 3.0 V6 nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/06/2002 ->
- Peugeot 807 (E) 2.0 HDi nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/06/2002 ->
- Peugeot 807 (E) 2.2 HDi nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/06/2002 ->
Wymiary (mm):
- Długość (L) 405
- Szerokość (W) 164
- Grubość (H) 32
Producent: Magneti Marelli
Symbol: 350203061850
Nr. użytkowy: BCF185
Nr. O.E.: -
Nr. EAN: 8001063289564