MM350203064010
Nowy produkt
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmanżanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Polecamy szczególnie alergikom i astmatykom - dzięki czystemu powietrzu mogą swobodnie oddychać podczas prowadzenia pojazdu lub zajmując miejsce pasażera.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstepnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roslin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, któr
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Filtr kabinowy BCF401 Honda Jazz III
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmanżanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Polecamy szczególnie alergikom i astmatykom - dzięki czystemu powietrzu mogą swobodnie oddychać podczas prowadzenia pojazdu lub zajmując miejsce pasażera.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstepnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roslin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, któr
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Standardowy filtr kabinowy to gwarancja skutecznego oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu i komfortowej podróży. Usuwa do 100% zanieczyszczeń stałych takich jak sadza, pył i cząsteczki brudu. Materiał filtracyjny minimializuje rozmnażanie się grzybów, pleśni i innych drobnoustrojów.
Filtr jest zbudowany z trzech warstw:
- filtra wstępnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roślin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, który dba o utrzymanie optymalnego kształtu i stabilizację filtra.
Jest przystosowany do pracy w temperaturach od -40 do +85 stopni C.
Kiedy wymienić filtr kabinowy?
- Regularna wymiana filtra co 10 000 - 15 000 km,
- raz w roku,
- zgodnie ze specyfikacją producenta,
- lub gdy są oznaki zapchania, np. zaparowane szyby
Dlaczego trzeba wymieniać filtry kabinowe?
Zapchany filtr kabinowy:
- zmniejsza dostęp świeżego powietrza do kabiny pojazdu - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietyrzem,
- zwiększa stężenie zanieczyszczeń w kabinie - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietrzem,
- powoduje parowanie szyb - na szyby nie jest pompowane powietrze w dostatecznej ilości,
- zmniejsza efektywność działania klimatyzacji - klimatyzacja schładza powietrze pompowane do wnętrza pojazdu a zapchany filtr blokuje jego przepływ,
- powoduje przegrzanie elementów elektronicznych dmuchawy - narażając na wysokie koszty naprawy,
- śmierdzi - rozwijają się na nim bakterie które są powodem nieprzyjemnych zapachów.
Polecamy
Prosimy pamiętać, że w samochodach z klimatyzacją warto jest wraz z wymianą filtra odkazić klimatyzację. Dzięki temu oczyszczone zostaną kanały wentylacyjne z rozwiniętych bakterii i grzybów i zapewne czyste powietrze. Polecamy bardzo skuteczny środek do samodzielnego zastosowania: kliknij tutaj
Zastosowanie:
- Honda Jazz III (Ge) 1.5 Flexfuel hatchback 01/07/2008 ->
- Honda Jazz III (Ge) 1.5 i hatchback 01/07/2008 ->
- Honda Jazz III (Ge) 1.3 HYBRID hatchback 01/04/2011 ->
- Honda Jazz III (Ge) 1.4 i hatchback 01/07/2008 ->
- Honda Jazz III (Ge) 1.2 hatchback 01/07/2008 ->
- Honda Insight (Ze_) 1.3 Hybrid hatchback 01/04/2009 ->
- Honda Cr-Z (Zf1) 1.5 Hybrid coupe 01/06/2010 →
Wymiary (mm):
- Długość (L) 205
- Szerokość (W) 211
- Grubość (H) 30
Producent: Magneti Marelli
Symbol: 350203064010
Nr. użytkowy: BCF401
Nr. O.E.: 80292TF0G0180291TF0E01
Nr. EAN: 8001063623030