MM350203063710
Nowy produkt
Filtr kabinowy z węglem aktywnym jest nowym sposobem uzyskiwania czystego powietrza w pojeździe. Jest nawet do 25% skuteczniejszy niż standardowy. W 100% usuwa zanieczyszczenia stałe, takie jak sadza, pył, cząsteczki brudu oraz bakterie i pyłki roślin. Dodatkowa warstwa węgla aktywnego pochłania szkodliwe gazy m.in. ozon, węglowodory, związki siarki i azotu, które są obecne w powietrzu miejskim. Dzięki tym zaletom, podróż samochodem staje się bezpieczniejsza, zdrowsza i bardziej komfortowa.
Filtr słada się z czterech warstw:
- filtra wstępnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roślin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu wł&oac
5 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Filtr kabinowy BCF371 z węglem aktywnym Renault Laguna II, Vel Satis
Filtr kabinowy z węglem aktywnym jest nowym sposobem uzyskiwania czystego powietrza w pojeździe. Jest nawet do 25% skuteczniejszy niż standardowy. W 100% usuwa zanieczyszczenia stałe, takie jak sadza, pył, cząsteczki brudu oraz bakterie i pyłki roślin. Dodatkowa warstwa węgla aktywnego pochłania szkodliwe gazy m.in. ozon, węglowodory, związki siarki i azotu, które są obecne w powietrzu miejskim. Dzięki tym zaletom, podróż samochodem staje się bezpieczniejsza, zdrowsza i bardziej komfortowa.
Filtr słada się z czterech warstw:
- filtra wstępnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roślin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu wł&oac
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Filtr kabinowy z węglem aktywnym jest nowym sposobem uzyskiwania czystego powietrza w pojeździe.
Zalety filtra z węglem aktywnym:
- jest nawet do 25% skuteczniejszy niż standardowy,
- w 100% usuwa zanieczyszczenia stałe, takie jak sadza, pył, cząsteczki brudu oraz bakterie i pyłki roślin,
- dodatkowa warstwa węgla aktywnego pochłania szkodliwe gazy m.in. ozon, węglowodory, związki siarki i azotu, które są obecne w powietrzu miejskim,
- są idealne dla osób cierpiących na alergie - ponieważ wychwytują prawie wszystkie alergeny,
- dzięki stosowaniu takich filtrów praktycznie nie czuć zapachów z zewnątrz pojazdu,
- są bardziej odporne na wilgoć niż standardowe, dzięki czemu można dłużej je stosować.
Dzięki tym zaletom, podróż samochodem staje się bezpieczniejsza, zdrowsza i bardziej komfortowa.
Filtr słada się z czterech warstw:
- filtra wstępnego, zatrzymującego największe cząsteczki brudu i pyłu,
- mikrowłókniny, która oddziela pyłki roślin i bakterie z powietrza,
- wzmacniającego podkładu włókninowego, który dba o utrzymanie optymalnego kształtu i stabilizację filtra przez cały okres eksploatacji,
- warstwy zawierającej węgiel aktywny, separującej nieprzyjemne zapachy i szkodliwe substancje gazowe.
Powierzchnia właściwa jednego grama węgla aktywnego potrafi osiągnąć nawet 900 cm2, stąd ilość zatrzymanych zanieczyszczeń jest imponująca.
Kiedy wymienić filtr kabinowy?
- Regularna wymiana filtra co 10 000 - 15 000 km,
- raz w roku,
- zgodnie ze specyfikacją producenta,
- lub gdy są oznaki zapchania, np. zaparowane szyby
Dlaczego trzeba wymieniać filtry kabinowe?
Zapchany filtr kabinowy:
- zmniejsza dostęp świeżego powietrza do kabiny pojazdu - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietrzem,
- zwiększa stężenie zanieczyszczeń w kabinie - podróżujący oddychają zanieczyszczonym powietrzem,
- powoduje parowanie szyb - na szyby nie jest pompowane powietrze w dostatecznej ilości,
- zmniejsza efektywność działania klimatyzacji - klimatyzacja schładza powietrze pompowane do wnętrza pojazdu a zapchany filtr blokuje jego przepływ,
- powoduje przegrzanie elementów elektronicznych dmuchawy - narażając na wysokie koszty naprawy,
- śmierdzi - rozwijają się na nim bakterie które są powodem nieprzyjemnych zapachów.
Polecamy
Prosimy pamiętać, że w samochodach z klimatyzacją warto jest wraz z wymianą filtra odkazić klimatyzację. Dzięki temu oczyszczone zostaną kanały wentylacyjne z rozwiniętych bakterii i grzybów i zapewne czyste powietrze. Polecamy bardzo skuteczny środek do samodzielnego zastosowania: kliknij tutaj
Zastosowanie:
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 1.6 16V (BG0A, BG0L) hatchback 01/03/2001 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0C, BG0J, BG0M, BG0V) hatchback 01/03/2001 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) hatchback 01/03/2001 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 1.9 dCi (BG0G) hatchback 01/03/2001 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 2.0 16V IDE (BG0N) hatchback 01/04/2001 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 1.9 dCI (BG0E) hatchback 01/06/2001 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 2.2 dCi (BG0F) hatchback 01/10/2001 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0M) hatchback 01/03/2001 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 1.8 16V (BG06, BG0J, BG0M) hatchback 01/03/2001 ->
- Renault Vel Satis (Bj0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/06/2002 ->
- Renault Vel Satis (Bj0_) 3.5 V6 (BJ0R, BJ0V, BJ0U) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/06/2002 ->
- Renault Vel Satis (Bj0_) 2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/06/2002 ->
- Renault Vel Satis (Bj0_) 3.0 dCi (BJ0J, BJ0N) nadwozie wielkopojemne (MPV) 01/06/2002 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 1.9 dCi (BG0R) hatchback 01/10/2001 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 2.0 16V (BG00, BG0K, BG0P, BG0W) hatchback 01/08/2002 ->
- Renault Laguna II (Bg0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG0Z, BG1L, BG1M) hatchback 01/01/2003 ->
Wymiary (mm):
- Długość (L) 210
- Szerokość (W) 204
- Grubość (H) 30
Producent: Magneti Marelli
Symbol: 350203063710
Nr. użytkowy: BCF371
Nr. O.E.: 52488357
Nr. EAN: 8001063140759