TXD155A0
Nowy produkt
Multihub to najnowsze, wielośrodowiskowe urządzenie diagnostyczne Texa.
Przyjmujemy zamówienia na tester Multihub, jednak ze względu na wstrzymany proces produkcji realizacja i dostawa zamówienia pod koniec 2021r .
O zmianach będziemy informować na bieżąco. Zapraszamy po inne testery.
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Tester diagnostyczny Texa NAVIGATOR TXT MULTIHUB bez oprogramowania
Multihub to najnowsze, wielośrodowiskowe urządzenie diagnostyczne Texa.
Przyjmujemy zamówienia na tester Multihub, jednak ze względu na wstrzymany proces produkcji realizacja i dostawa zamówienia pod koniec 2021r .
O zmianach będziemy informować na bieżąco. Zapraszamy po inne testery.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Na przestrzeni ostatnich lat rozpowszechnienie rozwiązań elektronicznych stosowanych w pojazdach niezwykle przyspieszyło i osiągnęło wysoki poziom zaawansowania. Naprawa pojazdów stała się znacznie bardziej skomplikowana i wymaga nowych rozwiązań. Opiera się na stosowaniu kilku odmiennych protokołów diagnostycznych i wykorzystywaniu wielu metod komunikacji testera z autem.
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku TEXA opracowała niezwykle wszechstronny interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB. Urządzenie jest wielośrodowiskowe, łatwo dostosowuje się do oczekiwań warsztatów, a jego stosowanie jest szybkie i intuicyjne. Narzędzie to należy do najlepszych rozwiązań wśród interfejsów pojazdu. Posiada system inteligentnej obsługi protokołów komunikacyjnych, ma wbudowany wyświetlacz i zintegrowany system operacyjny Linux.
Zaawansowana technologia urządzenia, bogata jest w unikatowe cechy takie jak: obecność zintegrowanego wyświetlacza, wytrzymałą konstrukcję z certyfikatem IP53, inteligentną łączność zapewnioną przez system operacyjny Linux, obsługę protokołów CAN FD, DoIP, Pass-Thru.
TXT MULTIHUB jest jedynym narzędziem diagnostycznym zdolnym do jednoczesnej obsługi samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, motocykli, łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych.
Najnowszy interfejs TEXA wyposażony jest w podświetlany wyświetlacz, który zapewnia mu wysoką użyteczność i bieżący dostęp do danych dotyczących trzech parametrów:
tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą,
poziom napięcia akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony,
status pracy.
Umożliwia także stały wgląd w procesy działania interfejsu. Podaje ponad 40 komunikatów, które przekazują mechanikowi wszystkie informacje potrzebne podczas diagnostyki.
TXT MULTIHUB jest bardzo poręczny i estetyczny, ale przede wszystkim wytrzymały. Został zaprojektowany wyjątkowo starannie z myślą o trudnych warunkach. Specjalnie wzmocniona obudowa z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi zapewnia odporność na kurz i zachlapania wodą (certyfikowany poziomu ochrony IP53). Tester jest także zgodny ze standardem wojskowym testu upuszczenia MIL-STD 810G.
Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotka w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję. Urządzenie komunikuje się z wyświetlaczem poprzez:
CAN FD do transmisji danych o dużej pojemności
Protokół CDN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate) umożliwia przesyłanie do pięciu razy szybciej pakietów danych, nawet o dużej pojemności. Dzięki TXT MULTIHUB zarządzanie tym standardem komunikacji jest proste i intuicyjne.
Zintegrowany DoIP, także bezprzewodowy
TXT MULTIHUB pozwala w łatwy sposób diagnozować pojazdy wyposażone w technologię DoIP (Diagnostic over Internet Protocol), nawet po Wi-Fi. Ten standard opracowany w celu zarządzania ogromną ilością elektroniki w pojazdach i dużą ilością przetwarzanych danych diagnostycznych, wymaga użycia połączenia opartego na protokole IP.
Pass-Thru bezpośredni dostęp do danych producentów
Jak już wspomniano, tester jest zawsze gotowy do pracy w dowolnej konfiguracji. Może przejść ze standardowej diagnostyki na Pass-Thru w sposób całkowicie automatyczny. Spełnia wymagania norm SAE J2534-1 i SAE J2534-2, dzięki czemu może łączyć się z pojazdem i zapewniać bezpośredni dostęp do danych diagnostycznych i serwisowych udostępnianych przez producentów pojazdów, niezbędnych na przykład do aktualizacji oprogramowania jednego lub wielu sterowników.
Tester TXT MULTIHUB jest wyposażony w system operacyjny Linux, który zapewnia mu wysoką użyteczność i możliwość ciągłej ewolucji oraz bezproblemowego dostosowywania się do nowych funkcji. Linux poprawia bezpieczeństwo i wydajność struktur informatycznych, dzięki komunikacji w trybie Smart. Oznacza to, że interfejs automatycznie przełącza kanały komunikacyjne w zależności od sytuacji w warsztacie i rodzaju diagnostyki. Następnie wybiera zawsze najlepsze dostępne połączenie bez konieczności interwencji ze strony mechanika.
TXT MULTIHUB może łączyć się z wyświetlaczem w konfiguracji:
Procesor główny:
Koprocessor:
Złącze zasilania: PWR: 2.1 DC jack
Zasilanie: 12 - 24 Vdc (z akumulatora pojazdu przez złącze OBD lub specjalne okablowanie)
Pobór mocy: 1 A @12 V max
Złącze USB:
Łączność:
Pasmo robocze: 2400 ÷ 2483.5 MHz
Maksymalna moc transmisji częstotliwości radiowej: 10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)
Złącza diagnostyczne:
Wyłącznik elektroniczny: 2-kierunkowy, 13 niezależnych pozycji
Złącze do przeprogramowania jednostek sterowania: PV (SAE J2534-1)
Interfejs użytkownika: Display OLED 64x128 dot
Temperatura:
Obsługiwane protokoły:
Wymiary [mm]: 176,1 x 175,4 x 46,8
Masa: 600 g
Poziom zabezpieczenia IP: IP53 * (*) Z prawidłowo zamkniętymi nasadkami ochronnymi.
Dyrektywy:
RoHS 2011/65/UE
RED 2014/53/UE
2015/863/UE
Zgodność elektromagnetyczna:
ETSI EN 301 489-1
ETSI EN 301 489-17
Układy radiowe: ETSI EN 300 328
Bezpieczeństwo elektryczne:
TXT MULTIHUB jest kompatybilny z oprogramowaniem IDC5, począwszy od wersji wymienionych poniżej:
Aby dowiedzieć się więcej lub zamówić tester zadzwoń pod numer: 602 351 982.