Tester diagnostyczny Texa NAVIGATOR TXT MULTIHUB bez oprogramowania

TXD155A0

Nowy produkt

Multihub to najnowsze, wielośrodowiskowe urządzenie diagnostyczne Texa.

Przyjmujemy zamówienia na tester Multihub, jednak ze względu na wstrzymany proces produkcji realizacja i dostawa zamówienia pod koniec 2021r .
O zmianach będziemy informować na bieżąco. Zapraszamy po inne testery.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

7 966,70 zł brutto

-30%

11 381,00 zł brutto

Więcej informacji

TXT MULTIHUB - INTERFEJSBEZ OPROGRAMOWANIA

Na przestrzeni ostatnich lat rozpowszechnienie rozwiązań elektronicznych stosowanych w pojazdach niezwykle przyspieszyło i osiągnęło wysoki poziom zaawansowania. Naprawa pojazdów stała się znacznie bardziej skomplikowana i wymaga nowych rozwiązań. Opiera się na stosowaniu kilku odmiennych protokołów diagnostycznych i wykorzystywaniu wielu metod komunikacji testera z autem.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku TEXA opracowała niezwykle wszechstronny interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB. Urządzenie jest wielośrodowiskowe, łatwo dostosowuje się do oczekiwań warsztatów, a jego stosowanie jest szybkie i intuicyjne. Narzędzie to należy do najlepszych rozwiązań wśród interfejsów pojazdu. Posiada system inteligentnej obsługi protokołów komunikacyjnych, ma wbudowany wyświetlacz i zintegrowany system operacyjny Linux.

Zaawansowana technologia urządzenia, bogata jest w unikatowe cechy takie jak: obecność zintegrowanego wyświetlacza, wytrzymałą konstrukcję z certyfikatem IP53, inteligentną łączność zapewnioną przez system operacyjny Linux, obsługę protokołów CAN FD, DoIP, Pass-Thru.

TXT MULTIHUB jest jedynym narzędziem diagnostycznym zdolnym do jednoczesnej obsługi samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, motocykli, łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych.

 

ZINTEGROWANY WYŚWIETLACZ I WZMOCNIONA OBUDOWA

Najnowszy interfejs TEXA wyposażony jest w podświetlany wyświetlacz, który zapewnia mu wysoką użyteczność i bieżący dostęp do danych dotyczących trzech parametrów:

tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą,
poziom napięcia akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony,
status pracy.
Umożliwia także stały wgląd w procesy działania interfejsu. Podaje ponad 40 komunikatów, które przekazują mechanikowi wszystkie informacje potrzebne podczas diagnostyki.

TXT MULTIHUB jest bardzo poręczny i estetyczny, ale przede wszystkim wytrzymały. Został zaprojektowany wyjątkowo starannie z myślą o trudnych warunkach. Specjalnie wzmocniona obudowa z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi zapewnia odporność na kurz i zachlapania wodą (certyfikowany poziomu ochrony IP53). Tester jest także zgodny ze standardem wojskowym testu upuszczenia MIL-STD 810G.

ŁĄCZNOŚĆ BEZ OGRANICZEŃ

Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotka w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję. Urządzenie komunikuje się z wyświetlaczem poprzez:

  1. moduł Wi-Fi do operacji diagnostycznych z wykorzystaniem standardów CAN, CAN FD i DoIP,
  2. kabel sieciowy (Ethernet) zarezerwowany dla operacji DoIP (ISO 13400),
  3. moduł Bluetooth do tradycyjnej diagnostyki,
  4. gniazdo USB do wszystkich typów diagnostyki, w tym Pass-Thru.

CAN FD do transmisji danych o dużej pojemności

Protokół CDN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate) umożliwia przesyłanie do pięciu razy szybciej pakietów danych, nawet o dużej pojemności. Dzięki TXT MULTIHUB zarządzanie tym standardem komunikacji jest proste i intuicyjne.

Zintegrowany DoIP, także bezprzewodowy

TXT MULTIHUB pozwala w łatwy sposób diagnozować pojazdy wyposażone w technologię DoIP (Diagnostic over Internet Protocol), nawet po Wi-Fi. Ten standard opracowany w celu zarządzania ogromną ilością elektroniki w pojazdach i dużą ilością przetwarzanych danych diagnostycznych, wymaga użycia połączenia opartego na protokole IP.

Pass-Thru bezpośredni dostęp do danych producentów

Jak już wspomniano, tester jest zawsze gotowy do pracy w dowolnej konfiguracji. Może przejść ze standardowej diagnostyki na Pass-Thru w sposób całkowicie automatyczny. Spełnia wymagania norm SAE J2534-1 i SAE J2534-2, dzięki czemu może łączyć się z pojazdem i zapewniać bezpośredni dostęp do danych diagnostycznych i serwisowych udostępnianych przez producentów pojazdów, niezbędnych na przykład do aktualizacji oprogramowania jednego lub wielu sterowników.

 

SYSTEM OPERACYJNY LINUX

Tester TXT MULTIHUB jest wyposażony w system operacyjny Linux, który zapewnia mu wysoką użyteczność i możliwość ciągłej ewolucji oraz bezproblemowego dostosowywania się do nowych funkcji. Linux poprawia bezpieczeństwo i wydajność struktur informatycznych, dzięki komunikacji w trybie Smart. Oznacza to, że interfejs automatycznie przełącza kanały komunikacyjne w zależności od sytuacji w warsztacie i rodzaju diagnostyki. Następnie wybiera zawsze najlepsze dostępne połączenie bez konieczności interwencji ze strony mechanika.

TXT MULTIHUB może łączyć się z wyświetlaczem w konfiguracji:

  1. modem za pomocą warsztatowej sieci Wi-Fi lub smartfona. Ta opcja zapewnia większy zasięg i szybszą wymianę danych między oprogramowaniem IDC5 a interfejsem TEXA.
  2. Hotspot umożliwia utworzenie bezprzewodowego połączenia „punkt-punkt” pomiędzy TXT MULTIHUB a urządzeniem wyświetlającym. Jest to bardzo przydatna opcja, gdy w warsztacie nie ma sieci Wi-Fi, ale operacje diagnostyczne wymagają większego zasięgu i prędkości, cech, których Bluetooth nie może zagwarantować.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Procesor główny:

  • Typ: iMX6 1 GHz
  • RAM: 512 MByte
  • Mass Storage: eMMC 8 GByte

Koprocessor:

  • Typ: STM32F439 168 MHz
  • RAM: 2 MByte SRAM, 8 MByte SDRAM
  • Flash: 2 MByte

Złącze zasilania: PWR: 2.1 DC jack

Zasilanie: 12 - 24 Vdc (z akumulatora pojazdu przez złącze OBD lub specjalne okablowanie)

Pobór mocy: 1 A @12 V max

Złącze USB:

  • USB 2.0 host type A max 1 A out
  • USB 2.0 device type B (priority connector)

Łączność:

  • Bluetooth 5.0 (BDR/EDR/LE)
  • WiFi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz

Pasmo robocze: 2400 ÷ 2483.5 MHz

Maksymalna moc transmisji częstotliwości radiowej: 10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)

Złącza diagnostyczne:

  • DIAGNOSIS: DSUB-26HD (ISO 22900-1)
  • DoIP: RJ45 (UDP/TCP 13400)

Wyłącznik elektroniczny: 2-kierunkowy, 13 niezależnych pozycji

Złącze do przeprogramowania jednostek sterowania: PV (SAE J2534-1)

Interfejs użytkownika: Display OLED 64x128 dot

Temperatura:

  • Robocza: 0 ÷ 50 °C
  • Składowania: - 20 ÷ 60 °C

Obsługiwane protokoły:

  • Kody błyskowe
  • K, L (zabezpieczenie prądowe 100mA), ISO9141-2, ISO14230
  • CAN ISO11898-2 High Speed
  • Second ISO11898-2 CAN channel
  • CAN ISO 11898-3 LOW Speed
  • CAN SAE J2411 Single Wire
  • SAE J1850 PWM
  • SAE J1850 VPW
  • SAE J2534-1
  • SAE J1708
  • UDP/TCP ISO 13400 (DoIP)
  • Wilgotność robocza: 10% ÷ 80 % bez skraplania

Wymiary [mm]: 176,1 x 175,4 x 46,8

Masa: 600 g

Poziom zabezpieczenia IP: IP53 * (*) Z prawidłowo zamkniętymi nasadkami ochronnymi.

Dyrektywy:

RoHS 2011/65/UE
RED 2014/53/UE
2015/863/UE
Zgodność elektromagnetyczna:

ETSI EN 301 489-1
ETSI EN 301 489-17
Układy radiowe: ETSI EN 300 328

Bezpieczeństwo elektryczne:

  • EN 62638-1/AC:2015
  • EN 62311:2008

TXT MULTIHUB jest kompatybilny z oprogramowaniem IDC5, począwszy od wersji wymienionych poniżej:

  • CAR: wersja główna 73.0.0
  • TRUCK: łatka do ciągłej aktualizacji wersji 50.6.0
  • OHW: wersja główna 22.0.0
  • BIKE: wersja główna 34.0.0
  • MARINE: ciągła aktualizacja wersji 15.6.0

Aby dowiedzieć się więcej lub zamówić tester zadzwoń pod numer: 602 351 982.