Tester diagnostyczny Texa NAVIGATOR TXT MULTIHUB bez oprogramowania

TXD155A0

Nowy produkt

Tester Multihub nie jest już w sprzedaży. Został zastąpiony nowym interfejsem - Navigator TXT Multihub 2, jest dostępny na naszej stronie.

Aby dowiedzieć się więcej lub złożyć zamówienie można także zadzwonić pod numer: 602 351 982

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

7 966,70 zł brutto

-30%

11 381,00 zł brutto

Więcej informacji

TXT MULTIHUB - INTERFEJSBEZ OPROGRAMOWANIA

Na przestrzeni ostatnich lat rozpowszechnienie rozwiązań elektronicznych stosowanych w pojazdach niezwykle przyspieszyło i osiągnęło wysoki poziom zaawansowania. Naprawa pojazdów stała się znacznie bardziej skomplikowana i wymaga nowych rozwiązań. Opiera się na stosowaniu kilku odmiennych protokołów diagnostycznych i wykorzystywaniu wielu metod komunikacji testera z autem.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku TEXA opracowała niezwykle wszechstronny interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB. Urządzenie jest wielośrodowiskowe, łatwo dostosowuje się do oczekiwań warsztatów, a jego stosowanie jest szybkie i intuicyjne. Narzędzie to należy do najlepszych rozwiązań wśród interfejsów pojazdu. Posiada system inteligentnej obsługi protokołów komunikacyjnych, ma wbudowany wyświetlacz i zintegrowany system operacyjny Linux.

Zaawansowana technologia urządzenia, bogata jest w unikatowe cechy takie jak: obecność zintegrowanego wyświetlacza, wytrzymałą konstrukcję z certyfikatem IP53, inteligentną łączność zapewnioną przez system operacyjny Linux, obsługę protokołów CAN FD, DoIP, Pass-Thru.

TXT MULTIHUB jest jedynym narzędziem diagnostycznym zdolnym do jednoczesnej obsługi samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, motocykli, łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych.

 

ZINTEGROWANY WYŚWIETLACZ I WZMOCNIONA OBUDOWA

Najnowszy interfejs TEXA wyposażony jest w podświetlany wyświetlacz, który zapewnia mu wysoką użyteczność i bieżący dostęp do danych dotyczących trzech parametrów:

tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą,
poziom napięcia akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony,
status pracy.
Umożliwia także stały wgląd w procesy działania interfejsu. Podaje ponad 40 komunikatów, które przekazują mechanikowi wszystkie informacje potrzebne podczas diagnostyki.

TXT MULTIHUB jest bardzo poręczny i estetyczny, ale przede wszystkim wytrzymały. Został zaprojektowany wyjątkowo starannie z myślą o trudnych warunkach. Specjalnie wzmocniona obudowa z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi zapewnia odporność na kurz i zachlapania wodą (certyfikowany poziomu ochrony IP53). Tester jest także zgodny ze standardem wojskowym testu upuszczenia MIL-STD 810G.

ŁĄCZNOŚĆ BEZ OGRANICZEŃ

Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotka w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję. Urządzenie komunikuje się z wyświetlaczem poprzez:

  1. moduł Wi-Fi do operacji diagnostycznych z wykorzystaniem standardów CAN, CAN FD i DoIP,
  2. kabel sieciowy (Ethernet) zarezerwowany dla operacji DoIP (ISO 13400),
  3. moduł Bluetooth do tradycyjnej diagnostyki,
  4. gniazdo USB do wszystkich typów diagnostyki, w tym Pass-Thru.

CAN FD do transmisji danych o dużej pojemności

Protokół CDN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate) umożliwia przesyłanie do pięciu razy szybciej pakietów danych, nawet o dużej pojemności. Dzięki TXT MULTIHUB zarządzanie tym standardem komunikacji jest proste i intuicyjne.

Zintegrowany DoIP, także bezprzewodowy

TXT MULTIHUB pozwala w łatwy sposób diagnozować pojazdy wyposażone w technologię DoIP (Diagnostic over Internet Protocol), nawet po Wi-Fi. Ten standard opracowany w celu zarządzania ogromną ilością elektroniki w pojazdach i dużą ilością przetwarzanych danych diagnostycznych, wymaga użycia połączenia opartego na protokole IP.

Pass-Thru bezpośredni dostęp do danych producentów

Jak już wspomniano, tester jest zawsze gotowy do pracy w dowolnej konfiguracji. Może przejść ze standardowej diagnostyki na Pass-Thru w sposób całkowicie automatyczny. Spełnia wymagania norm SAE J2534-1 i SAE J2534-2, dzięki czemu może łączyć się z pojazdem i zapewniać bezpośredni dostęp do danych diagnostycznych i serwisowych udostępnianych przez producentów pojazdów, niezbędnych na przykład do aktualizacji oprogramowania jednego lub wielu sterowników.

 

SYSTEM OPERACYJNY LINUX

Tester TXT MULTIHUB jest wyposażony w system operacyjny Linux, który zapewnia mu wysoką użyteczność i możliwość ciągłej ewolucji oraz bezproblemowego dostosowywania się do nowych funkcji. Linux poprawia bezpieczeństwo i wydajność struktur informatycznych, dzięki komunikacji w trybie Smart. Oznacza to, że interfejs automatycznie przełącza kanały komunikacyjne w zależności od sytuacji w warsztacie i rodzaju diagnostyki. Następnie wybiera zawsze najlepsze dostępne połączenie bez konieczności interwencji ze strony mechanika.

TXT MULTIHUB może łączyć się z wyświetlaczem w konfiguracji:

  1. modem za pomocą warsztatowej sieci Wi-Fi lub smartfona. Ta opcja zapewnia większy zasięg i szybszą wymianę danych między oprogramowaniem IDC5 a interfejsem TEXA.
  2. Hotspot umożliwia utworzenie bezprzewodowego połączenia „punkt-punkt” pomiędzy TXT MULTIHUB a urządzeniem wyświetlającym. Jest to bardzo przydatna opcja, gdy w warsztacie nie ma sieci Wi-Fi, ale operacje diagnostyczne wymagają większego zasięgu i prędkości, cech, których Bluetooth nie może zagwarantować.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Procesor główny:

  • Typ: iMX6 1 GHz
  • RAM: 512 MByte
  • Mass Storage: eMMC 8 GByte

Koprocessor:

  • Typ: STM32F439 168 MHz
  • RAM: 2 MByte SRAM, 8 MByte SDRAM
  • Flash: 2 MByte

Złącze zasilania: PWR: 2.1 DC jack

Zasilanie: 12 - 24 Vdc (z akumulatora pojazdu przez złącze OBD lub specjalne okablowanie)

Pobór mocy: 1 A @12 V max

Złącze USB:

  • USB 2.0 host type A max 1 A out
  • USB 2.0 device type B (priority connector)

Łączność:

  • Bluetooth 5.0 (BDR/EDR/LE)
  • WiFi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz

Pasmo robocze: 2400 ÷ 2483.5 MHz

Maksymalna moc transmisji częstotliwości radiowej: 10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)

Złącza diagnostyczne:

  • DIAGNOSIS: DSUB-26HD (ISO 22900-1)
  • DoIP: RJ45 (UDP/TCP 13400)

Wyłącznik elektroniczny: 2-kierunkowy, 13 niezależnych pozycji

Złącze do przeprogramowania jednostek sterowania: PV (SAE J2534-1)

Interfejs użytkownika: Display OLED 64x128 dot

Temperatura:

  • Robocza: 0 ÷ 50 °C
  • Składowania: - 20 ÷ 60 °C

Obsługiwane protokoły:

  • Kody błyskowe
  • K, L (zabezpieczenie prądowe 100mA), ISO9141-2, ISO14230
  • CAN ISO11898-2 High Speed
  • Second ISO11898-2 CAN channel
  • CAN ISO 11898-3 LOW Speed
  • CAN SAE J2411 Single Wire
  • SAE J1850 PWM
  • SAE J1850 VPW
  • SAE J2534-1
  • SAE J1708
  • UDP/TCP ISO 13400 (DoIP)
  • Wilgotność robocza: 10% ÷ 80 % bez skraplania

Wymiary [mm]: 176,1 x 175,4 x 46,8

Masa: 600 g

Poziom zabezpieczenia IP: IP53 * (*) Z prawidłowo zamkniętymi nasadkami ochronnymi.

Dyrektywy:

RoHS 2011/65/UE
RED 2014/53/UE
2015/863/UE
Zgodność elektromagnetyczna:

ETSI EN 301 489-1
ETSI EN 301 489-17
Układy radiowe: ETSI EN 300 328

Bezpieczeństwo elektryczne:

  • EN 62638-1/AC:2015
  • EN 62311:2008

TXT MULTIHUB jest kompatybilny z oprogramowaniem IDC5, począwszy od wersji wymienionych poniżej:

  • CAR: wersja główna 73.0.0
  • TRUCK: łatka do ciągłej aktualizacji wersji 50.6.0
  • OHW: wersja główna 22.0.0
  • BIKE: wersja główna 34.0.0
  • MARINE: ciągła aktualizacja wersji 15.6.0

Aby dowiedzieć się więcej lub zamówić tester zadzwoń pod numer: 602 351 982.