Tester diagnostyczny Delphi DS150E z oprogramowaniem CAR MAX + aktualizacja (12 m-cy) + zestaw kabli

PLHSV10517CARAKTKABLE

Nowy produkt

Oryginalne urządzenie Delphi – tester elektroniki DS150E z oprogramowaniem CAR MAX do samochodów osobowych i dostawczych z roczną aktualizacją. Tester zapewnia pełną swoboda poruszania się przy korzystaniu z urządzenia (dzięki technologii bezprzewodowej Bluetooth).

Więcej szczegółów

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!

8 100,00 zł brutto

-700,00 zł

8 800,00 zł brutto

Minimalną ilością w zamówieniu dla tego produktu jest 2

Więcej informacji

Oryginalny tester diagnostyczny Delphi DS150E z oprogramowaniem CAR MA

+ licencja na aktualizację przez 12 miesięcy,

+ dostępem do oprogramowania Haynes Pro Basic oraz infolinią przez 12 miesięcy.

+ zestaw przewodów diagnostycznych CAR do samochodów osobowych

Zestaw pozwala zaoszczędzić czas podczas naprawy, wymagając przy tym minimalnych inwestycji. DS150E zapewnia pełną swobodę poruszania się przy korzystaniu z urządzenia dzięki technologii bezprzewodowej Bluetooth. Urządzenia diagnostyczne Delphi oferują najnowsze rozwiązania opracowane zarówno w Ośrodkach Technicznych Delphi jak i te, które maja swoje źródło w ścisłej współpracy z wiodącymi firmami w zakresie innowacji technicznych.

Zakres dostawy:

  1. Nowy moduł DS150E New VCI ze złączem 16-pin OBD do połączenia z samochodem,
  2. Licencja oprogramowania CAR MAX,
  3. Aktualizacja i dostęp do infolinii przez 12 m-cy oraz  oprogramowanie Haynes Pro Basic,
  4. Dongle - klucz USB zabezpieczający oprogramowanie,
  5. Walizka transportowa,
  6. Instrukcja wgrania oprogramowania bezpośrednio z serwera Delphi.
  7. Zestaw przewodów diagnostycznych CAR

Tester:

Tester Delphi DS150e to wysokiej jakości urządzenie diagnostyczne, które jest niezwykle funkcjonalne i proste zarazem. Gwarantuje obsługę:

- 1206 pojazdów osobowych

- 688 pojazdów ciężarowych

Główne zalety urządzenia DS150E:

  • Nowoczesna technologia,
  • Szeroka gama obsługiwanych marek i typów pojazdów,
  • Łatwe w obsłudze oprogramowanie posiadające funkcjonalność rozbudowanego testera,
  • Oprogramowanie do instalacji na PC, laptopie lub tablecie,
  • Szybka obsługa dzięki prostej i intuicyjnej nawigacji,
  • Stosunek możliwości do ceny,
  • Bezprzewodowa komunikacja Bluetooth,
  • Obsługa 22 000 aplikacji (41 marek samochodów),
  • Łatwa aktualizacja oprogramowania,
  • Niezawodność.

Charakterystyka techniczna:

  • Wymiary modułu - 150 x 75 x 22 mm
  • Komunikacja - technologia bezprzewodowa Bluetooth
  • Temperatura pracy - od 0 do +40 C
  • Zasilanie - 12~24V
  • Ciężar modułu - 0,49 kg

Producent: Delphi

Symbol: PLHSV10517CT

Tester diagnostyczny Delphi DS150E CAR MAX + kable Kod producenta PLHSV10517

Oprogramowanie:

W cenę testera wliczona jest licencja MAX oraz roczna aktualizacja bez blokady programowej, co gwarantuje nieograniczoną możliwość pracy z urządzeniem. Dodatkowo w ciągu roku pojawiają się 3 - 4 aktualizacje do pobrania przez Internet. Oprogramowanie jest w języku polskim.

Oprogramowanie MAX umożliwia:

  1. Przeprowadzenie diagnostyki według normy EOBD,
  2. Odczytanie i kasowanie kodów usterek,
  3. Kasowanie kontrolek serwisowych,
  4. Odczyt parametrów komputera w czasie rzeczywistym (w trybie cyfrowym oraz na wykresach),
  5. Aktywację elementów wykonawczych,
  6. Regulacje,
  7. Kodowanie: sterowników, wtryskiwaczy itp
  8. Automatycznie skanowanie modułów elektronicznych oraz zmianę parametrów komputera dla systemów: ABS, Airbag, Sterowania silnikiem (benzyna i diesel), Skrzynia biegów, Immobilizer, Klimatyzacja, Tablica wskaźników, System komfortu, itp.
  9. Obsługa nowych systemów DOIP w Land Roverze i Jaguarze (z dodatkowym kablem),
  10. Obsługa nowych systemów Security Pass w grupie FCA.

Funkcje podstawowe:

  • Kontrola: Wtrysk benzyny, wtrysk oleju napędowego, układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230),cyfrową transmisję danych, np. linie CAN, ABS, AIRBAG, przekładnię automatyczną, klimatyzację, immobilizer, zapłon elektroniczny, ASR, wspomaganie kierownicy, sprzęgło elektroniczne, zawieszenie, ogrzewanie, nawigację satelitarną, zestaw wskaźników, system komfortu, centralny zamek, autoalarm, pomoc parkowania, ciśnienie opon, napęd, przestrzeń pasażerską, koła skrętne, regulację reflektorów, automatyczny wyłącznik świateł, modulację światła lewego, modulację światła prawego, pilota, regulację reflektorów, regulację foteli i lusterek, dach elektryczny i inne.
  • Obserwacja: Rzeczywistych parametrów sygnałów dochodzących do sterownika np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda i inne. Stanów: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.
  • Kasowanie: Kontrolek serwisowych, błędów zapamiętanych przez sterownik i innych.
  • Aktywowanie elementów wykonawczych: regulatorów biegu jałowego, pomp paliwa, wtryskiwaczy, cewek zapłonowych, zaworów EGR, kompresorów klimatyzacji, wentylatorów, kontrolek serwisowych, i innych.
  • Regulacje: składu CO w spalinach, konta wyprzedzenia wtrysku, prędkości biegu jałowego, kasowanie autoadaptacji sterownika, wprowadzanie nastawów podstawowych np. zespołu przepustnicy, czujnika kąta skrętu, zestrojenie koła fonicznego, reflektorów i inne.
  • Oraz: programowanie wtryskiwaczy, uruchamianie w trybie awaryjnym silnika (z pominięciem funkcji immobilizera), programowanie nowych kluczyków, programowanie zestawów wskaźników, ustawienie czujnika kąta skrętu, obsługa TPMS, wypalanie DPF,  i inne.

Marki obsługiwanych samochodów osobowych i dostawczych:

ABARTH, ALFA ROMEO, AUDI, BENTLEY, BMW, CADILLAC, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROEN, DACIA, DEAWOO, DAIHATSU, DODGE, FERRARI, FIAT, FORD, FOTON, GWM, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, IVECO, JAGUAR, JEEP, JINBEI, JMC, KIA, LAMBORGHINI, LANCIA, LAND ROVER, LEXUS, LOTUS, MAHINDRA/ RENAULT, MASERATI, MAZDA, MERCEDES, MG, MINI, MITSUBISHI, MULTICAR, NISSAN, OPEL/ VAUXHALL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, ROLLS-ROYCE, ROVER, SAAB, SAMSUNG, SEAT, SHUANGHUAN, SKODA, SMART, SSANG YONG, SUBARU, SUZUKI, TATA, TOYOTA, UAZ, VOLKSWAGEN, VOLVO, YUCHAI

Zalecane wymagania systemowe:

  • Procesor Intel® Pentium® i3 lub lepszy
  • System operacyjny; Windows 10 Windows 8,
  • Pamięć operacyjna od 4GB RAM (w zależności od systemu operacyjnego)
  • Rozdzielczość monitora 1024 x 768 lub większa
  • Połączenie z Internetem, komunikacja Bluetooth lub USB
  • Oprogramowanie Microsoft. NET Framework 4.5, Adobe Acrobat Reader 4.0 lub późniejsze

Oprogramowanie MAX umożliwia:

  1. Przeprowadzenie diagnostyki według normy EOBD,
  2. Odczytanie i kasowanie kodów usterek,
  3. Kasowanie kontrolek serwisowych,
  4. Odczyt parametrów komputera w czasie rzeczywistym (w trybie cyfrowym oraz na wykresach),
  5. Aktywację elementów wykonawczych,
  6. Regulacje,
  7. Kodowanie: sterowników, wtryskiwaczy itp
  8. Automatycznie skanowanie modułów elektronicznych oraz zmianę parametrów komputera dla systemów: ABS, Airbag, Sterowania silnikiem (benzyna i diesel), Skrzynia biegów, Immobilizer, Klimatyzacja, Tablica wskaźników, System komfortu, itp.

Funkcje podstawowe:

  • Kontrola: Wtrysk benzyny, wtrysk oleju napędowego, układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230),cyfrową transmisję danych, np. linie CAN, ABS, AIRBAG, przekładnię automatyczną, klimatyzację, immobilizer, zapłon elektroniczny, ASR, wspomaganie kierownicy, sprzęgło elektroniczne, zawieszenie, ogrzewanie, nawigację satelitarną, zestaw wskaźników, system komfortu, centralny zamek, autoalarm, pomoc parkowania, ciśnienie opon, napęd, przestrzeń pasażerską, koła skrętne, regulację reflektorów, automatyczny wyłącznik świateł, modulację światła lewego, modulację światła prawego, pilota, regulację reflektorów, regulację foteli i lusterek, dach elektryczny i inne.
  • Obserwacja: Rzeczywistych parametrów sygnałów dochodzących do sterownika np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda i inne. Stanów: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.
  • Kasowanie: Kontrolek serwisowych, błędów zapamiętanych przez sterownik i innych.
  • Aktywowanie elementów wykonawczych: regulatorów biegu jałowego, pomp paliwa, wtryskiwaczy, cewek zapłonowych, zaworów EGR, kompresorów klimatyzacji, wentylatorów, kontrolek serwisowych, i innych.
  • Regulacje: składu CO w spalinach, konta wyprzedzenia wtrysku, prędkości biegu jałowego, kasowanie autoadaptacji sterownika, wprowadzanie nastawów podstawowych np. zespołu przepustnicy, czujnika kąta skrętu, zestrojenie koła fonicznego, reflektorów i inne.
  • Oraz: programowanie wtryskiwaczy, uruchamianie w trybie awaryjnym silnika (z pominięciem funkcji immobilizera), programowanie nowych kluczyków, programowanie zestawów wskaźników, ustawienie czujnika kąta skrętu, obsługa TPMS, wypalanie DPF,  i inne.

Marki obsługiwanych samochodów osobowych i dostawczych: 

ABARTH, ALFA ROMEO, AUDI, BENTLEY, BMW, CADILLAC, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROEN, DACIA, DEAWOO, DAIHATSU, DODGE, FERRARI, FIAT, FORD, FOTON, GWM, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, IVECO, JAGUAR, JEEP, JINBEI, JMC, KIA, LAMBORGHINI, LANCIA, LAND ROVER, LEXUS, LOTUS, MAHINDRA/ RENAULT, MASERATI, MAZDA, MERCEDES, MG, MINI, MITSUBISHI, MULTICAR, NISSAN, OPEL/ VAUXHALL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, ROLLS-ROYCE, ROVER, SAAB, SAMSUNG, SEAT, SHUANGHUAN, SKODA, SMART, SSANG YONG, SUBARU, SUZUKI, TATA, TOYOTA, UAZ, VOLKSWAGEN, VOLVO, YUCHAI

Charakterystyka techniczna:

  • Wymiary modułu - 150 x 75 x 22 mm
  • Komunikacja - technologia bezprzewodowa Bluetooth
  • Temperatura pracy - od 0 do +40 C
  • Zasilanie - 12~24V
  • Ciężar modułu - 0,49 kg

Zalecane wymagania systemowe:

  • Procesor Intel® Pentium® i3 lub lepszy
  • System operacyjny; Windows 10 Windows 8, Windows 7,
  • Pamięć operacyjna od 2048MB RAM (w zależności od systemu operacyjnego)
  • Rozdzielczość monitora 1024 x 768 lub większa
  • Połączenie z Internetem, komunikacja Bluetooth lub USB
  • Oprogramowanie Microsoft. NET Framework 4.5, Adobe Acrobat Reader 4.0 lub późniejsze

Producent: Delphi

Symbol: PLHSV10517CARAKT

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem firmy Delphi w Polsce

 

Dodatkowe informacje na temat zakupu urządzenia można uzyskać pod numerem telefonu: 602 351 982.

 

 ***

Jak można odróżnić produkt Delphi od taniej imitacji?

Na obrazku poniżej przedstawione są trzy produkty z logiem DELPHI. Z lewej strony produkt fałszywy, w środku oryginalny, który nie jest już w sprzedaży, a z prawej tester oryginalny, z bieżącej oferty Delphi Technologies. (niebieski).

Logo po lewej stronie jest niskiej jakości, niedbale umieszczone na nieoryginalnym produkcie. Trzymając urządzenie w ręce, z łatwością można odnaleźć różnicę. Oryginalny produkt Delphi posiada gumowe wykończenie, które zapewnia pewny chwyt. Kopie wykonane są z plastiku niskiej jakości.

Górna cześć urządzenia Delphi jest wykończona gładkim matowym aluminium. Produkty nieoryginalne mają srebrną świecącą powłokę. Oficjalny produkt Delphi DS150E VCI posiada komunikację Bluetooth, podczas gdy większość imitacji nie ma takiej opcji. Wiec jeśli tester nie jest wyposażony w Bluetooth jest pewne, że to produkt nieoryginalny.

Na odwrocie urządzenia powinien znajdować się 6-cio cyfrowy numer seryjny zaczynający się od „30” oraz informacja o kraju wytworzenia. W przypadku produktu oryginalnego Delphi będzie to napis „Made in Sweden”. Jeśli na naklejce urządzenia jest napisane „Made in China” nie jest ono oryginalne.

Waga urządzenia Delphi to 485g podczas, gdy nieoryginalne ważą jedynie 445g z powodu użycia materiałów  niskiej jakości, braku komunikacj Bluetooth czy funkcji rejestrowania parametrów rzeczywistych podczas jazdy (Fly Recorder). Podzespoły niskiej jakości mogą być powodem problemów z elektroniką, przegrzewania się urządzenia Na spodzie urządzenia znajduje się wejście na kartę MicroSD, która zapewnia dodatkową funkcjonalność testera – (Fly Recorder) – Rejestrator Parametrów Rzeczywistych. Imitacje są go pozbawione, co uniemożliwia rejestrowanie rzeczywistych parametrów w czasie jazdy.

Płyta CD z nieoryginalnym oprogramowaniem zazwyczaj jest dostarczana ze słabej jakości nadrukiem. Nie należy używać takiej płyty. Jest to realne zagrożenie dla komputera.

Program do testera można pobrać bezpośrednio ze strony http://europe.delphi-dso.com

Jeśli podczas instalacji uruchomi się dodatkowy program aktywacyjny, należy przerwać instalację, oprogramowanie jest nieoryginalne. Nie warto ryzykować stosując imitacje oryginalnych produktów. Fałszerze nie tylko naruszają przepisy prawa dostarczając niskiej jakości podróbki, ale także mogą skutecznie obniżyć poziom usług, które warsztaty oferują klientom. Produkty przez nich dostarczane mogą być niebezpieczne dla użytkownika, powodować uszkodzenia diagnozowanego samochodu i przekłamywać wyniki pomiarów.