Tester wtryskiwaczy Common Rail DS1R-D/20

MMD007935101450

Nowy produkt

NOWOŚĆ Tester wtryskiwaczy DIESEL DS1R z pompą 2000 bar - pełny elektroniczny pomiar (osłona, system Android, bez myjki ultradźwiękowej)

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

45 092,42 zł brutto

-5%

47 465,70 zł brutto

Więcej informacji

Tester wtryskiwaczy Common Rail DS1R-D/20

Najnowsze urządzenie do testowania wtryskiwaczy Common Rail na rynku. Charakteryzuje się bardzo kompaktową budową, co docenią pracownicy serwisów o ograniczonej powierzchni, a dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii, pozwala na szybkie i precyzyjnie sprawdzenie stanu technicznego badanego wtryskiwacza. W podstawowych wersjach DS1R-S/10 i DS1R-E/10, na podstawie testów elektrycznych, oraz testów szczelności wtryskiwacza, otrzymujemy wynik w postaci raportu PASS/FAIL, natomiast w wersjach  DS1R-E/20 i DS1R-D/20, dokładny raport z wyszczególnieniem wszystkich mierzonych parametrów i ich odniesieniem do wbudowanej bazy danych.  

Rozbudowana baza danych dla wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo: Bosch, Delphi, Denso, Siemens/VDO/Continental. Bezpłatne, automatyczne aktualizacje oprogramowania. Idealne urządzenie dla ceniących sobie wygodę obsługi i szybki zwrot inwestycji. Doskonale sprawdzi się w profesjonalnej pracowni regeneracji wtryskiwaczy, oraz w zwykłym serwisie samochodowym, gdzie pomoże w szybkiej ocenie prawidłowości pracy wtryskiwacza i jego przydatności do dalszej eksploatacji.

MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA: brak

ADAPTERY: zestaw z dodatkami

PŁYNY: brak

 Tester wtryskiwaczy DS1R-D/20:

1) Test wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo: Bosch, Delphi, Denso, Siemens/ VDO/ Continental oraz dwucewkowych z odniesieniem wyników testu do bady danych

2) Max ciśnienie pracy 2000 bar

3) Test:

-eRLC (elektryczny),

-iVM (dawkowanie: maksymalne obciążenie, test szczelności na powroie wtryskiwacza),

-NLT (szczelność końcówki wtryskiwacza)

4) Opcjonalnie testy:

-RSP (szybkości reakcji),

-aNOP (ciśnienie otwarcia końcówki wtryskiwacza)- po doposażeniu o czujnik RSP

5) Obsługa 1 wtryskiwacza

6) Praca w trybie półautomatycznym (ręczny regulator ciśnienia)- DS1R-E/20

7) Praca w trybie w pełni automatycznym (elektroniczny regulator ciśnienia)- DS1R-D/20

8) Elektroniczny pomiar dawek

9) Czas testu ok. 12 min

10) Tablet 8 cali z systemem Android

IPSC- KOMORA DO BADANIA ROZPYLANIA

Podświetlana komora do rozpylania w warunkach nadciśnienia. Umożliwia obserwacje wtrysku o ciśnieniu 2500 barów. Komora umożliwia wizualne rozróżnienie dawek cząstkowych tak jak ma to miejsce w cylindrze.

Diagnostyka: ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, nieprawidłowego rozpylania, nieszczelnych lub zapieczonych wtryskiwaczy.

 

RPS- BADANIE REAKCJI WTRYSKIWACZY (OPCJA)

Czujnik RSP podłączany jest do końcówki każdego wtryskiwacza w celu dokładnego pomiaru mechanicznej odpowiedzi wtryskiwacza na wysterowanie elektryczne.

Diagnostyka: przycinający się wtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa, niska moc silnika, wysoka toksyczność składników spalin.

 

OPROGRAMOWANIE AZO

Rewolucyjne oprogramowanie umożliwiające korzystanie z najnowszych technologii informatycznych takich jak drukowanie po WiFi, przesyłanie protokołów po WiFi, synchronizacja z serwerem, automatyczna aktualizacja oprogramowania i baz danych, dostęp zdalny do urządzenia, pomoc techniczna online i wiele innych…

 

DFAP-iVM- STATYCZNY WAGOWY POMIAR WYDATKU WTRYSKIWACZA

Szybki elektroniczny pomiar dawek wtryskowych i przelewów. Układ pomiarowy nie zawiera ruchomych części, nie wymaga filtracji ani kalibracji temperatury.

Rozdzielczość: 0,1 m3

Dokładność: 0,6%

Doskonałe urządzenie dla ceniących sobie wygodę obsługi i szybki zwrot inwestycji.  Sprawdzi się w profesjonalnej pracowni regeneracji wtryskiwaczy oraz w zwykłym serwisie samochodowym, gdzie pomoże sprawnie ocenić działanie wtryskiwaczy.

Numer katalogowy Magneti Marelli: 007935101450