MMD007935101450
Nowy produkt
NOWOŚĆ Tester wtryskiwaczy DIESEL DS1R z pompą 2000 bar - pełny elektroniczny pomiar (osłona, system Android, bez myjki ultradźwiękowej)
0 Przedmiot Przedmioty
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Tester wtryskiwaczy Common Rail DS1R-D/20
NOWOŚĆ Tester wtryskiwaczy DIESEL DS1R z pompą 2000 bar - pełny elektroniczny pomiar (osłona, system Android, bez myjki ultradźwiękowej)
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Tester wtryskiwaczy Common Rail DS1R-D/20
Najnowsze urządzenie do testowania wtryskiwaczy Common Rail na rynku. Charakteryzuje się bardzo kompaktową budową, co docenią pracownicy serwisów o ograniczonej powierzchni, a dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii, pozwala na szybkie i precyzyjnie sprawdzenie stanu technicznego badanego wtryskiwacza. W podstawowych wersjach DS1R-S/10 i DS1R-E/10, na podstawie testów elektrycznych, oraz testów szczelności wtryskiwacza, otrzymujemy wynik w postaci raportu PASS/FAIL, natomiast w wersjach DS1R-E/20 i DS1R-D/20, dokładny raport z wyszczególnieniem wszystkich mierzonych parametrów i ich odniesieniem do wbudowanej bazy danych.
Rozbudowana baza danych dla wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo: Bosch, Delphi, Denso, Siemens/VDO/Continental. Bezpłatne, automatyczne aktualizacje oprogramowania. Idealne urządzenie dla ceniących sobie wygodę obsługi i szybki zwrot inwestycji. Doskonale sprawdzi się w profesjonalnej pracowni regeneracji wtryskiwaczy, oraz w zwykłym serwisie samochodowym, gdzie pomoże w szybkiej ocenie prawidłowości pracy wtryskiwacza i jego przydatności do dalszej eksploatacji.
MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA: brak
ADAPTERY: zestaw z dodatkami
PŁYNY: brak
Tester wtryskiwaczy DS1R-D/20:
1) Test wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo: Bosch, Delphi, Denso, Siemens/ VDO/ Continental oraz dwucewkowych z odniesieniem wyników testu do bady danych
2) Max ciśnienie pracy 2000 bar
3) Test:
-eRLC (elektryczny),
-iVM (dawkowanie: maksymalne obciążenie, test szczelności na powroie wtryskiwacza),
-NLT (szczelność końcówki wtryskiwacza)
4) Opcjonalnie testy:
-RSP (szybkości reakcji),
-aNOP (ciśnienie otwarcia końcówki wtryskiwacza)- po doposażeniu o czujnik RSP
5) Obsługa 1 wtryskiwacza
6) Praca w trybie półautomatycznym (ręczny regulator ciśnienia)- DS1R-E/20
7) Praca w trybie w pełni automatycznym (elektroniczny regulator ciśnienia)- DS1R-D/20
8) Elektroniczny pomiar dawek
9) Czas testu ok. 12 min
10) Tablet 8 cali z systemem Android
IPSC- KOMORA DO BADANIA ROZPYLANIA
Podświetlana komora do rozpylania w warunkach nadciśnienia. Umożliwia obserwacje wtrysku o ciśnieniu 2500 barów. Komora umożliwia wizualne rozróżnienie dawek cząstkowych tak jak ma to miejsce w cylindrze.
Diagnostyka: ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, nieprawidłowego rozpylania, nieszczelnych lub zapieczonych wtryskiwaczy.
RPS- BADANIE REAKCJI WTRYSKIWACZY (OPCJA)
Czujnik RSP podłączany jest do końcówki każdego wtryskiwacza w celu dokładnego pomiaru mechanicznej odpowiedzi wtryskiwacza na wysterowanie elektryczne.
Diagnostyka: przycinający się wtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa, niska moc silnika, wysoka toksyczność składników spalin.
OPROGRAMOWANIE AZO
Rewolucyjne oprogramowanie umożliwiające korzystanie z najnowszych technologii informatycznych takich jak drukowanie po WiFi, przesyłanie protokołów po WiFi, synchronizacja z serwerem, automatyczna aktualizacja oprogramowania i baz danych, dostęp zdalny do urządzenia, pomoc techniczna online i wiele innych…
DFAP-iVM- STATYCZNY WAGOWY POMIAR WYDATKU WTRYSKIWACZA
Szybki elektroniczny pomiar dawek wtryskowych i przelewów. Układ pomiarowy nie zawiera ruchomych części, nie wymaga filtracji ani kalibracji temperatury.
Rozdzielczość: 0,1 m3
Dokładność: 0,6%
Doskonałe urządzenie dla ceniących sobie wygodę obsługi i szybki zwrot inwestycji. Sprawdzi się w profesjonalnej pracowni regeneracji wtryskiwaczy oraz w zwykłym serwisie samochodowym, gdzie pomoże sprawnie ocenić działanie wtryskiwaczy.
Numer katalogowy Magneti Marelli: 007935101450