MMD007935101480
Nowy produkt
Tester pomp wtryskowych Common Rail / Maksymalne ciśnienie 2000 bar / Elektroniczny statyczny pomiar masowy / Możliwość rozbudowy o obsługę i pomiar CRDi/HEUI/EUI/EUP / Układ z jednym slotem testowym.
0 Przedmiot Przedmioty
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Tester wtryskiwaczy i pomp Common Rail Magneti Marelli MTBR/S (2000bar)
Tester pomp wtryskowych Common Rail / Maksymalne ciśnienie 2000 bar / Elektroniczny statyczny pomiar masowy / Możliwość rozbudowy o obsługę i pomiar CRDi/HEUI/EUI/EUP / Układ z jednym slotem testowym.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Najnowocześniejsze stanowisko testowe, umożliwiające kompleksową obsługę wszystkich systemów wtrysku, stosowanych we współczesnych silnikach Diesla.Możliwość testowania wtryskiwaczy CRDi, pomp CRp, oraz pompowtryskiwaczy EUI/EUP i HEUI, wszystkich typów i wszelkich producentów.
Konfiguracja MTBR/S: Kompaktowe stanowisko do testowania elementów układów wtryskowych silników Diesla. Obsługa wszystkich typów i modeli pomp CRp. Maksymalne ciśnienie pracy do 2000 bar. Elektroniczny statyczny pomiar masowy. Możliwość rozbudowy o obsługę i pomiar CRDi/HEUI/EUI/EUP. Układ z jednym slotem testowym.
Właściwości urządzenia:
Specyfikacja:
Dane techniczne:
Zasilanie 3 fazowe 380 V
Częstotliwość 50/60 Hz
Zakres prędkości 0 – 4000 obr/min
Moc silnika 15HP
Maksymalna temperatura otoczenia 50 o C
Max ciśnienie układu wysokociśnieniowego 2500 bar
Zbiornik płynu testowego 35 l
Zbiornik na zużyty płyn 10 l
Wymiary 750 x 700 x 1610 mm
Masa 300 kg
Wykonywane testy:
R2LC - test elektryczny wtryskiwacza
- piezo: kΩ/µF
- cewkowe: Ω/µH
CFL - Test szczelności wtryskiwacza
LKT - Statyczny test szczelności na powrocie wtryskiwacza
NLT – test szczelności końcówki wtryskiwacza
aNOP - Automatyczny test ciśnienia otwarcia końcówki wtryskiwacza
iVM - Test wydatku wtryskiwacza (Pełne obciążenie (FL), częściowe obciążenie (PL), dawka emisyjna (EM), Wolne obroty( LL), Przedwtrysk / Dotrysk (PI)
iVM-DFi - Test wydatku wtryskiwacza (zmienny zakres dawkowania na każdy test). Badanie charakterystyki przyrostu dawki
RSP - Test czasu reakcji wtryskiwacza (opcja)
BIP [dla systemów UIS] – test czasu reakcji zaworu sterowania wtryskiwacza
SPR - Dynamiczne badanie rozpylania
*Dodatkowo: Funkcjonowanie zaworu sterowania wysokiego ciśnienia (DRV, IMV, PCV, itd) Reakcja czujnika wysokiego ciśnienia Działanie zaworu bezpieczeństwa upuszczania wysokiego ciśnienia Działanie zaworu ogranicznika przepływu pomp CR (ZME, IMV, SCV, VCV, itp).
Właściwości:
iPSC: Podświetlana komora do badania rozpylania w warunkach nadciśnienia. Umożliwia obserwację wtrysku o ciśnieniu do 2500 barów. Komora umożliwia wizualne rozróżnienie dawek cząstkowych tak jak ma to miejsce w cylindrze. Diagnostyka: ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, nieprawidłowego rozpylania, nieszczelnych lub zapieczonych wtryskiwaczy.
RSP (CRDi & EUI/EUP & HEUI KIT): Czujnik RSP - podłączany jest do końcówki każdego wtryskiwacza w celu dokładnego pomiaru mechanicznej odpowiedzi wtryskiwacza na wysterowanie elektryczne. Diagnostyka: przycinający się wtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa, niska moc silnika, wysoka toksyczność składników spalin. Czujnik BIP – możliwość adaptacji do większości EUI/EUP.
Oprogramowanie AZO: Rewolucyjne oprogramowanie umożliwiające korzystanie z najnowszych technologii informatycznych takich jak drukowanie po WiFi, przesyłanie protokołów po WiFi, synchronizacja z serwerem, automatyczna aktualizacja oprogramowania i baz danych, dostęp zdalny do urządzenia, pomoc techniczna online i wiele innych...
Raporty: Kolorowe raporty dla szybkiej i precyzyjnej oceny stanu technicznego badanych podzespołów
Numer katalogowy Magneti Marelli: 007935101480