PP1330020
Nowy produkt
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy.
0 Przedmiot Przedmioty
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Pompa paliwa elektryczna w zbiorniku 3.0 bar
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
Anuluj lub
Pompa paliwa jest głównym elementem tłoczącym paliwo ze zbiornika w kierunku silnika z zachowaniem odpowiednich parametrów: ilości i ciśnienia. Objawami zużycia się pompy paliwa są szarpania podczas jazdy, zbyt mała moc silnika, a finalnie problemy z uruchomieniem samochodu.
Elektryczne pompy paliwa stosowane obecnie w samochodach gwarantują pewne zasilanie silnika paliwem, pod warunkiem prawidłowego montażu i eksploatacji. Ich żywotność producenci obliczają na 200 tys. - 300 tys. km. Pomimo tego, że żywotność elektrycznych pomp paliwa jest duża, to można spotkać się ze skróceniem ich żywotności. Niestety w większości przypadków uszkodzenie pompy jest spowodowane przez niewłaściwą eksploatację. W przypadku elektrycznych pomp paliwa rygorystyczne stosowanie się do zaleceń producentów ma szczególne uzasadnienie.
Producenci pomp szacują ich żywotność na 200 - 300 tys. km, ale zdarzają się sytuacje, które skracają ich trwałość. Do takich sytuacji należy niewłaściwa eksploatacja, tankowanie paliwa niskiej jakości, zużycie się sitka lub filtra działającego w układzie paliwowym. Prawidłowy dobór elementów oraz rygorystyczne stosowanie się do zaleceń producenta zapewnią długą pracę pompy paliwa.
Podczas doboru pompy należy zwrócić uwagę na jej budowę zewnętrzną oraz parametry techniczne. Dla ułatwienia wyszukiwania, każda pompa została opisana wartością ciśnienia. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy, aby uniknąć szybkiego zużycia się nowej części. Należy także sprawdzić stan sitka lub filtra. Podczas montażu należy zachować czystość wszystkich elementów zespołu paliwowego i środowiska pracy.
Nie należy stosować pomp paliwa przeznaczonych do benzyny w samochodach na olej napędowy!
Wszystkie elektryczne pompy paliwa w naszym sklepie charakteryzują się wysoką trwałością i jakością tworzyw, z których powstały. Firmy, których jesteśmy dystrybutorami, są najlepszymi dostawcami części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych na rynku polskim i światowym.
Więcej informacji o elektrycznych pompach paliwa znajdziesz w BAZIE WIEDZY.
Dane techniczne:
Ciśnienie (bar): 3.0
Wydajność(l/h): 100
Długość pompy (mm): 150
Długość korpusu (mm): 129
Średnica korpusu (mm): 115
Zastosowanie:
FORD GALAXY (WGR) 2.0, 2.3, 2.8
SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 2.0
CORDOBA 1.4, 1.6, 1.8, 2.0
IBIZA II (6K1) 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 INCA (6K9) 1.4
VW GOLF III 1.4, 1.6, 2.0, 2.8
PASSAT 1.6 , 2.0 POLO 1.0, 1.4, 1.6
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.8, 2.0, 2.8
TRANSPORTER IV 2.0, 2.5, 2.8
VW VENTO (1H2) 1.4, 1.6, 2.0, 2.8
Zamiennik dla: 70022, 20022, FORD 1028808, VW 1H0919051AK, 1H0919051L, 1H0919651K, 1H0919651P, 1H9919087B, 1L0919051E, 330919051A, 330919051C, 6K9919051D, 6N0919051K, 7M0919051B, 7M0919051C, 7M0919051D, 073125212, VDO E22041056Z, G30039, VDOE22041056Z